Object reference not set to an instance of an object. نظام جامع اطلاع‌رساني اشتغال

صفحه اصليدرباره ماتماس با مابازگشتوب سرويس

 


تعداد بازديد: 5288                                               
همايش تبيين جايگاه موسسات خدمات بازاريابي
آگهي منبع
همايش تبيين جايگاه موسسات خدمات بازاريابي عنوان
سازمان توسعه تجارت ايران نويسنده
1386/10/24 تاريخ

داشتن اطلاعات دقيقي از بازارهاي هدف لازمه تصميم‌گيري در حوزه بازاريابي و بازارگاني است.

خلاصه
WWW.Top.ir مرجع

    چاپ   ارسال براي دوستان

محورهاي همايش

  • تعريف موسسات خدمات بازاريابي
  • ضرورت ايجاد، گشترش و نقش موسسات خدمات بازاريابي در كارآممدي صادرات و توسعه بنگاه‌هاي اقتصادي
  • انتظارات صنايع از موسسات خدمات بازاريابي
  • بررسي راهكارهاي توسعه تعامل بنگاه‌هاي صادراتي با موسسات خدمات بازاريابي
  • بررسي راهكارهخاي حمايت از ايجاد و توسعه موسسات خدمات بازاريابي
  • بررسي نقش موسسات خدمات بازاريابي در توسعه صادرات

مخاطبين همايش

  • تشكل‌هاي صادراتي
  • صادركنندگان نمونه
  • اساتيد و اعضاي هيات علمي دانشگاه‌ها
  • فارغ‌التحصيلان كارشناسي ارشد و دانشجويان دكترا
  • شركت هاي خدمات مشاوره بازاريابي

با سخنراني اساتيد مدعو از سازمان توسعه تجارت ژاپن (Jetro)

  • برگزار كنندگان: سازمان توسعه تجارت ايران- مقاومت بازاريابي و تنظيم روابط تجاري
  • مكان : سالن خليج فارس- محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران
  • زمان: سه شنبه 9 بهمن 1386




بازديد کننده گرامي: با توجه به وظيفه پورتال اشتغال در خصوص اطلاع‌رساني جامع در حوزه‌هاي مختلف مرتبط با اشتغال، مسئولين اين پايگاه اطلاع‌رساني آمادگي دريافت مطالب شما شامل؛ مقالات، گزارش‌ها، کتب،و آدرس ساير پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني مرتبط جهت ارزيابي و ارائه آن با حفظ حقوق مالکيت معنوي مربوطه بر روي سايت پورتال اشتغال را دارند. در صورت تمايل اطلاعات خود را ارسال نماييد.


 

پايگاه اطلاع‌رساني اشتغال كارجو، كارفرما

صفحه اصلي    تماس با ما     ارسال اطلاعات    درباره ما    پرسش و پاسخ

كليه حقوق مادي و معنوي اين پايگاه متعلق به سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‌آموختگان مي باشد

استفاده از اطلاعات با ذكر منبع بلامانع است