Object reference not set to an instance of an object. نظام جامع اطلاع‌رساني اشتغال

صفحه اصليدرباره ماتماس با مابازگشتوب سرويس

 


تعداد بازديد: 5151                                               
سومين کنفرانس بين المللي برند
گزارش منبع
سومين کنفرانس بين المللي برند عنوان
احمد آخوندي،محسن جاويد مؤيد نويسنده
1387/08/27 تاريخ

تهران روزهاي 22 و 23 آبان ماه امسال ميزبان سومين کنفرانس بين المللي برند بود که در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد.

خلاصه
روزنامه سرمايه شماره 833 مرجع

    چاپ   ارسال براي دوستان

تهران روزهاي 22 و 23 آبان ماه امسال ميزبان سومين کنفرانس بين المللي برند بود که در سالن همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد.16 استاد بين المللي، ده ها استاد ايراني، 600 نفر از مديران عامل، مديران بازاريابي و علاقه مندان به موضعات علمي - کاربردي برند طي دو روز شنونده سخنراني ها و مقالات علمي بودند که با نظمي دلنشين ارائه شد.

به گفته دکتر کامبيز حيدرزاده، عضو کميته علمي اين کنفرانس مترجم آثار کاتلر در ايران درباره موقعيت ايران و توان علمي اين کنفرانس کافي است به اينترنت مراجعه کنيد تا دريابيد تعداد کنفرانس هاي بين المللي که در اين حوزه در دنيا برگزار مي شود از عدد انگشتان يک دست تجاوز نمي کند.

افزون بر آن با نگاهي به کارنامه استادان خارجي و داخلي اين کنفرانس به خوبي درمي يابيد که سطح علمي اين کنفرانس فراتر از ديگر کنفرانس هايي است که در سال 2008 برگزار شده يا در حال برگزاري است.

دکتر مهدي غضنفري رئيس سازمان توسعه تجارت ايران در همين ارتباط گفت: در کشور ما معمولاً پس از نخستين، دومين و سومين و در نهايت چهارمين کنفرانس، موضوع به فراموشي سپرده مي شود اما با نگاهي به برنامه هاي اين کنفرانس بين المللي مي توان دريافت تا چه حد مسوولان برگزاري اين کنفرانس عزم خود را جزم کرده اند تا هر سال بيش از سال گذشته اين کنفرانس اعتبار و وجاهت علمي بيشتري در ابعاد خارجي و داخلي بيابد.

در اين ارتباط شايسته يادآوري است که پس از برپايي دومين کنفرانس بين المللي برند اقدامات متنوعي به انجام رسيده است که از آن جمله مي توان به فعاليت دائم دبيرخانه کنفرانس بين المللي برند اشاره کرد.

حاصل اين فعاليت دائم انتشار مجله Brand magazine و ترجمه کتاب «پنهان پيدا» بود که به تمامي حاضران کنفرانس تقديم شد.

  • مجله Brand magazine

سال اول، شماره اول، پاييز 1387، مجله Brand magazine در 64 صفحه چاپ و منتشر شد. سردبيري اين نشريه به عهده عطيه بطحايي بود. شوراي عالي سياستگذاري اين مجله عبارتند از: دکتر ميراحمد اميرشاهي، دکتر کامبيز حيدرزاده و پيروز ملک زاده.

اين مجله کوشيده است تمامي مقالات تاليف و ترجمه اي همگي به روزترين مقالات و مطالب در حوزه برند باشد. آنچه روي جلد اين شماره زينت بخش است چنين عناويني است:

  1. بهترين استراتژي براي برند شما
  2. فلاسفه بزرگ به برند مي انديشند.
  3. پپسي کولاي سبز
  4. برند و نوآوري
  5. مصاحبه با دکتر اميرشاهي
  6. مديريت رده محصولات در PEG
  7. توسعه برند
  8. آيا هند مي تواند در مديريت برند پيشقدم باشد؟
  9. برترين برندهاي سال 2008
  10. تازه هاي کتاب برند.
  • پنهان پيدا

«پنهان پيدا» درباره شناسايي و اجراي استراتژي هاي رشد آينده برند و کسب و کار را پروفسور اريک يوآکيمز تالر نوشته است که خود از ميهمانان و سخنرانان اين کنفرانس بين المللي بود.

اريک يوآکيمزتالر هم در دومين کنفرانس بين المللي برند حضور داشت و هم در سومين کنفرانس بين المللي و در هر دو کنفرانس در زمره سخنراناني بود که سخنانش با استقبال فراواني روبه رو شد.

عطيه بطحايي کارشناس ارشد بازاريابي بين الملل مترجم اين کتاب است که در سال 2007 چاپ و منتشر شده است. اين کتاب با تيراژ 3000 نسخه اکنون در اختيار علاقه مندان قرار دارد که از سوي دبيرخانه کنفرانس بين المللي به تمامي حاضران کنفرانس اهدا شد.

اين کتاب چه مي گويد: امروزه بسياري از شرکت ها نمي دانند چگونه به درستي از مشتريان خود تحقيق انجام داده و همچون گذشته با نگرش سنتي به کسب و کار و فرصت هاي آن مي نگرند.

چنين شرکت هايي قادر نخواهند بود طيف وسيع فرصت هاي رشد و نوآوري را که پيش روي آنان است شناسايي کنند و لذا بدون بهره گيري از دانش متکي بر نظريات و ايده هاي مشتري تنها به توسعه تکنولوژي خود مي پردازند.

بارها پيش آمده است که شرکتي در رويارويي با محصولات و ايده هاي رقيب تنها متحير شده و از خود مي پرسد چرا اين ايده تا به امروز به ذهن ما نرسيده بود؟ در اين شرايط چه اتفاقي رخ داده است؟ ساده بگوييم اين شرکت توانايي خود را در «ديدن واقعي» فرصت هاي

پيش روي خود که توسط تغيير رفتار مصرف و استفاده مشتريان هدف بروز مي يابد از دست داده است.

اين کتاب با ارائه مدل رشد و نوآوري مبتني بر تقاضا (DIG) سازمان ها را در خلق مزيت مشتري ياري مي رساند. اين مدل دستاورد سال ها تجربه و دانش متخصصان و استادان علم مديريت است که شيوه هاي پياده سازي هر يک از اجزاي آن در صنايع و شرکت هاي مختلف ارائه شده است.

به گفته پيروز ملک زاده دبير دومين و سومين کنفرانس بين المللي برند ساير اقدامات پس از برگزاري دومين کنفرانس بين المللي به شرح زيرند:

  • تدوين ارزيابي و انتخاب برندهاي برتر با مجوز از سازمان توسعه تجارت ايران
  • مشاوره در تدوين استراتژي برندسازي ملي با همکاري سازمان توسعه تجارت ايران در جهت ارتقاي کالاهاي مزيت دار ايراني با حضور در عرصه بازارهاي جهاني
  • برنامه ريزي اولين دوره آموزشي مديريت استراتژيک برند در کشور
  • تدوين مدل بومي innoBM در مشاوره مديريت استراتژيک برند.

شايان ذکر است گزارش تکميلي اين کنفرانس به همراه ويژگي ها و کاستي ها در آينده منتشر خواهد شد.

براي اطلاع بيشتر از سومين کنفرانس بين المللي برند و اقدامات برگزارکنندگان آن مي توانيد به سايت www.brandconference.ir مراجعه کنيد.



حركت به چپ
حركت به راست


پايگاه اطلاع‌رساني خدمات مهندسي و صنايع برق

 
http://www.sabainfo.com/seminar-fa.html
 

پايگاه اطلاع‌رساني داوري

 
http://davary.com/Seminars.aspx
 

پايگاه اطلاعات علمي جهاد دانشگاهي

 
http://www.sid.ir/Fa/index.asp
 

سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي

 
http://www.agri-eng.com/fa/13_/
 

شبكه زنان كارآفرين

 
http://www.iranzanan.com/
 

مؤسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني

 
http://www.iranaward.org/entesharat.asp?title=8
 

مؤسسه مطالعات بهره وري و منابع انساني

 
http://hrdconf.sgnetway.com/
 

مؤسسه مطالعات بهره‌وري و منابع انساني

 
http://www.iphrd.com/training.asp
 

مركز مطالعات مديريت و بهره‌وري ايران

 
http://www.impsc.ac.ir/far/education.htm
 

-آيين نامه اجرايي نمايشگاههاي خارج از كشور

 
http://www.iranfair.com/farsi/exhibition/85/intern
 

اولين كنگره بين المللي مهندسي ساخت و توليد ايران

 
http://www.ticme2005.com/08_1_f.asp
 

پايگاه اطلاع‌رساني سمينارها و همايش‌هاي ايران

 
http://www.iranseminars.info/
 

جشنواره كارآفريني شيخ بهايي

 
http://www.shef.ir/framework.jsp?SID=1
 

جهاد دانشگاهي تربيت مدرس

 
http://www.jdtm.ir/SitePages/Home.aspx
 

خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران

 
http://www.irna.ir/
 

سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران

 
http://www.iraniec.com/news/index.asp?nf_CategoryI
 

سازمان همياري اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهها

 
http://www.eshteghal.ir/?CID=1_8
 

سازمان همياري اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهها

 
http://www.eshteghal.ir/?CID=1_216
 

سايت فارغ التحصيلان دانشگاخ صنعتي شريف

 
http://alum.sharif.ir/~tabibibf/
 

شركت مهندسي نرم‌افزار رايورز

 
http://www.rayvarz.com/farsi/news/
 
1 2

تقويم رويدادهاي تير ماه1396

 

تقويم رويدادهاي خرداد ماه1396

 

تقويم رويدادهاي ارديبهشت ماه1396

 

تقويم رويدادهاي فروردين ماه1396

 

اولين رويداد فرافريني استان تهران

 

تقويم رويدادهاي بهمن 1395

 

تقويم رويدادهاي اسفند ماه 1395

 

جشنواره نوآوري و كسب و كار خواجه نصير (INNOCUP)

 

همايش ملي بررسي راهكارهاي مديريت توسعه كارآفريني روستايي در ايران

 

پنجمين كنفرانس بين المللي دستاوردهاي نوين علوم انساني و مديريت

 

همايش ملي شركتهاي دانش بنيان فرصت ها و چالش ها و نقش آن در توسعه كشور

 

برگزاري همايش رشد فراگير، تاويلي از اقتصاد مقاومتي(رشد اشتغالزا، چالش ها و راهكارها)

 

اولين همايش ملي اشتغال دانش بنيان دومين جشنواره ايده هاي برتر كسب و كار

 

نخستين همايش تجاري سازي خدمات گردشگري

 

دومين كنفرانس بين المللي مديريت و اقتصاد در قرن 21

 

دومين كنفرانس بين المللي در مديرت،‌ حسابداري و اقتصاد

 

دومين كنفرانس بين المللي مديريت و كارافريني

 

اولين همايش مديريت، كارافريني و اقتصاد

 

همايش بين المللي مديريت، اقتصاد و بازاريابي

 

دومين كنفرانس بين المللي كارآفريني، خلاقيت و نوآوري

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...


بازديد کننده گرامي: با توجه به وظيفه پورتال اشتغال در خصوص اطلاع‌رساني جامع در حوزه‌هاي مختلف مرتبط با اشتغال، مسئولين اين پايگاه اطلاع‌رساني آمادگي دريافت مطالب شما شامل؛ مقالات، گزارش‌ها، کتب،و آدرس ساير پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني مرتبط جهت ارزيابي و ارائه آن با حفظ حقوق مالکيت معنوي مربوطه بر روي سايت پورتال اشتغال را دارند. در صورت تمايل اطلاعات خود را ارسال نماييد.


 

پايگاه اطلاع‌رساني اشتغال كارجو، كارفرما

صفحه اصلي    تماس با ما     ارسال اطلاعات    درباره ما    پرسش و پاسخ

كليه حقوق مادي و معنوي اين پايگاه متعلق به سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‌آموختگان مي باشد

استفاده از اطلاعات با ذكر منبع بلامانع است