صفحه اصليدرباره ماتماس با مابازگشتوب سرويس

 

تعداد بازديد: 7823                                               
فصلنامه توسعه مهندسي بازار
نشريه منبع
فصلنامه توسعه مهندسي بازار عنوان
نويسنده
1386/10/03 تاريخ

توسعه ‌مهندسي بازار، زمستان 1386 در 48 صفحه به قيمت 1500 تومان منتشر شد.

خلاصه
www.tmba.ir مرجع

    چاپ   ارسال براي دوستان

  • سرمقاله 

کشتيهاي متعدد کنفرانسها و همايشها در اقيانوس متلاطم بازاريابي ايران / پرويز درگي،

  • چکيده:

ازدحام و ترافيک کنفرانسها و همايشها در ايران، يک موضوع قابل بررسي است. پيشنهاد مي شود براي سال آينده، در ابتداي سال، گردهمايي با حضور متوليان کنفرانسها و همايشها بگذاريم و با هم انديشي جمعي، کشتيهاي متعدد اقيانوس پرتلاطم بازاريابي را هماهنگ کرده و از آبراهه هايي متعدد درست استفاده کنيم تا هم کارفرمايان و مشتريان راضي باشند و هم با هماهنگي و تقسيم کار علمي و پرهيز از دوباره کاريها از منابع علمي استفاده بهينه تري ببريم.

  • بازار خبر:

چکيده: مجموعه اي از خبرهاي متعدد درباره برگزاري کنفرانسها و همايشها را در اين صفحه مي خوانيد. همچنين از استراتژي بازاريابي و فروش شرکتهاي برتر خارجي نظير فورد،
وال مارت، نيسان، نايک، ال جي آگاه مي شويد.

  • گفتگو

فيليپ کاتلر، آغاز بازاريابي در جهان، راه حلهاي کاتلري براي صنايع ايران/ گفتگو از احمد آخوندي، محسن جاويد مؤيد
چکيده: در اين گفتگو، دکتر کامبيز حيدرزاده، مترجم کتابهاي کاتلر، مروري دارد بر آثار کاتلر از سال 1967 (1346 شمسي) تا سال 2007 (1386 شمسي). سپس به جستجوي پيشينه بازاريابي مي پردازد که به آغاز خلقت بشري مي رسد. در نهايت، آغاز بازاريابي در جهان به مفهوم کنوني آن مورد بررسي قرار مي گيرد. همچنين اشکالات صنايع بويژه مديران صنايع ايران وارسي مي شود و بر پايه ايده هاي کاتلر، راه حلهايي براي صنايع ايران ارائه مي شود.

  • جادوي بازاريابي

چکيده : کتاب هري پاتر با فروش بي سابقه، بزرگان بازاريابي را به اين انديشه برانگيخت که چگونه و با چه روشهايي اين کتاب توانسته به فروش چند ميليوني دست يابد؟ رمز اين فروش و بازاريابي متفاوت از شيوه هاي بازاريابي سنتي است. اين شيوه در بازاريابي پست مدرن نهفته است که مي گويد: ........

  • مباني کسب و کار فرانشيز

چکيده : مباني کسب و کار فرانشير براي بسياري از فعالان اقتصادي يک فرصت است و از ديگر سو براي آنانکه شخصيت حرفه اي ويژه اي دارند، يک تهديد جدي است که بسرعت از اين کسب و کار خارج مي شوند.شما در زمره کار آفرينان هستيد يا در زمره شخصيتهاي حرفه اي ؟

  • اجتناب از چهارخطر در مديريت ارتباط با مشتريان

چکيده : دو دام پر هزينه مديريت ارتباط با مشتريان در شماره هاي پيشين درج شد. در اين شماره با سومين دام آشنا مي شويد که هزينه هاي سهمگيني بر سازمان تحميل مي کند بي آنکه سودي داشته باشد. آگاهي از اين دام براي مديراني سودمند است که با شور و اشتياق و صرف هزينه هاي سنگين، نرم افزار CRM را در سازمان راه مي اندازند، اما پس از ماهها در مي يابند که جز خسارت نتيجه اي براي سازمان در بر نداشته است.

  • راهي که مشتريان براي انتخاب شما مي پيمايند

چکيده : مردم طي فرايندي يک نام تجاري را انتخاب مي کنند يا دست به خريد محصولي مي زنند. اين فرايند در چهارمرحله به تفکيک معرفي شده است. اگر مي خواهيد محصولتان را به فروش برسانيد، بايد اين فرايندها را بشناسيد.فرايند اول .......

  • برگزاري اولين دوره هاي علمي – کاربردي کوچينTMBA
  • سمينارهاي مربوط به حوزه بازاريابي، زمستان سال 1386 – TMBA

بررسي نقش و جايگاه بانکداري الکترونيک در رضايتمندي مشتريان خدمات بانکي

چکيده : اصول بانکداري الکترونيک، فوايد و تأثير گسترش بانکداري الکترونيکي در اين متن مورد توجه قرار گرفته است.

  • اجراي استراتژي ارتباطات، راهي به سوي اندازه گيري اثربخشي فعاليتهاي ترويجي

چکيده : مراحل طراحي استراتژي ارتباطات / تعيين هدفهاي ارتباطات / سلسله مراتب تأثيرهاي سنتي، مدل آيداز به عنوان ابزاري براي اندازه گيري اثربخشي فعاليتهاي ترويجي، تعيين بودجه فعاليت‍هاي ترويجي عناوين مطالبي است که اين مقاله به آن پرداخته است.

  • چگونه از توفيق يک ايده اقتصادي مطمئن شويم

چکيده: توفيق يک ايده اقتصادي مستلزم داشتن يک چشم انداز، تعيين تواناييها، مهارتها و نياز بازار است. اين هر سه مولفه را در اين اثر بخوانيد.

  • گزارشي از يک همايش / مغز افزارهاي مديريتي، نرم افزارهاي مديريتي، دل افزارهاي مديريتي

چکيده : در اين گزارش به ويژگي سازمانهاي يادگيرنده مي پردازد، سپس به تعريف
مستند سازي پرداخته است؛ ويژگيهايي که در سازمانهاي امروز بدون توجه به آن، خسارتهاي سهمگيني نصيب سازمان خواهد شد.

  • معرفي يک نشريه خارجي / آينده تحقيقات کيفي بازاريابي

چکيده : تازه ترين شماره ماهنامه تحقيقات جهان ( research world ) 27 نوامبر 2007 مورد بررسي واقع شده است. افزون بر آن، عناوين مقالات، اخبار، و ده شرکت موفق تحقيقات بازار در سال 2006 در اين مقاله معرفي شده اند.

  • تبليغات / روشي تازه براي تحليل تيزرهاي تبليغاتي تلويزيون (1)

چکيده : اين مقاله با نگرشي بديع، سه هدف را در تحليل تبليغات تجاري بويژه تبليغات تلويزيوني دنبال مي کند و به آن پاسخ مي دهد:
چگونه از طريق اين رويکرد مي توان به طراحي موثر پيامهاي تبليغي دست يافت.
چگونه مي توان يک پيام تبليغي را طراحي کردکه در کنار فروش کالا با ارزشهاي فرهنگي نيز همخواني داشته باشد.
نقاط قوت و ضعف پيامهاي تبليغي چيست و آيا مي توان مدل يا الگويي را در خصوص متون تبليغي ترسيم کرد.

  • معرفي کتابهاي خارجي / مشريها چگونه فکر مي کنند

چکيده : مشتريها چگونه فکر مي کنند يکي از خارق العاده ترين و جذابترين کتابهايي است که تاکنون در حوزه بازاريابي به رشته تحرير در آمده. نويسنده کتاب، دکتري دانشکده کسب و کار هاروارد، با الهام از تحقيقات بين رشته اي، اين کتاب را تأليف کرده است، واژه هاي اين کتاب نوعي پايه گذاري در رشته بازاريابي است نظير ضمير بازار، ذهن بازار، ......

  • بازار کتاب

چکيده : در اين شماره شما با کتابهاي زير آشنا مي شويد:
چگونه بيشتر از رقبايتان بفروشيد / چگونه تبليغات موفق بسازيم / اندازه گيري رضايت مشتري/ NLP عملي / بازاريابي بدون تبليغات / خدمات بيمه را چگونه بفروشيم

  • فرم اشتراک مجله توسعه مهندسي بازار

چکيده : در اين صفحه فهرست مطالب شماره بهار، تابستان، پائيز 1386 را مي خوانيد.
همچنين شيوه اشتراک اين نشريه با راهنمايي مناسب را ملاحظه خواهيد کرد.

تصوير فصلنامه توسعه مهندسي بازار



حركت به چپ
حركت به راست


مرکز اطلاعات و مدارک علمي ايران

 
http://www.irandoc.ac.ir/jrnl-all.htm
 

مرکز اطلاعات و مدارک علمي ايران

 
http://irandoc.ac.ir/irandoc/irandoc.html
 

پايگاه اطلاع رساني داوري

 
http://davary.com/Newspapers.aspx
 

پايگاه اطلاع‌رساني داوري

 
http://davary.com/Broadcasts.aspx
 

پايگاه اطلاعات علمي جهاد دانشگاهي

 
http://www.sid.ir/Fa/index.asp
 

پورتال مراكز رشد ايران

 
http://www.incubators.ir/journalList.asp
 

سازمان عمران كرمان

 
http://www.kdo.ir/documents/document/0/11629/porta
 

اتاق بازرگاني صنايع و معادن ايران

 
http://chambertrust.ir/
 

انجمن سراميك ايران

 
http://www.icers.ir/outputPub.php
 

انجمن سراميك ايران

 
http://www.icers.ir/InputPub.php
 

دفتر برنامه ريزي و تاليف آموزشهاي فني و حرفه اي و كار و دانش

 
http://www.tvoccd.sch.ir/NEWS/nashryat.HTML
 

روزنامه دنياي اقتصاد

 
http://www.donya-e-eqtesad.com/
 

سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران

 
http://www.iraniec.com/Library/books.asp?PageId=10
 

سازمان مديريت صنعتي

 
http://www.imi.ir/modirsaz/
 

سازمان مديريت صنعتي

 
http://www.imi.ir/ns1/library/lib_ind.asp
 

سازمان همياري اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهها

 
http://eshteghal.ir/ketabkhaneh/ma_majale/default.
 

شبكه نقطه تجاري ايران

 
http://www.irtp.com/farsi/news/index.asp
 

شهرك فنآوري صنايع غذايي و بيوتكنولوژي

 
http://www.foodtechpark.com/Resources.asp
 

مؤسسه توسعه صنعت سرمايه‌گذاري ايران

 
http://www.iran-invest.org/newsletter/newsletter.h
 

مؤسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني

 
http://www.itsr.org.ir/shenasnameh.htm
 
1 2 3


بازديد کننده گرامي: با توجه به وظيفه پورتال اشتغال در خصوص اطلاع‌رساني جامع در حوزه‌هاي مختلف مرتبط با اشتغال، مسئولين اين پايگاه اطلاع‌رساني آمادگي دريافت مطالب شما شامل؛ مقالات، گزارش‌ها، کتب،و آدرس ساير پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني مرتبط جهت ارزيابي و ارائه آن با حفظ حقوق مالکيت معنوي مربوطه بر روي سايت پورتال اشتغال را دارند. در صورت تمايل اطلاعات خود را ارسال نماييد.


 

 

پايگاه اطلاع‌رساني اشتغال كارجو، كارفرما

صفحه اصلي    تماس با ما     ارسال اطلاعات    درباره ما    پرسش و پاسخ

كليه حقوق مادي و معنوي اين پايگاه متعلق به سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌‌آموختگان مي باشد

استفاده از اطلاعات با ذكر منبع بلامانع است