صفحه اصليدرباره ماتماس با مابازگشتوب سرويس

 

تعداد بازديد: 5941                                               
كتاب منبع
كسب و كار نام‌هاي تجاري عنوان
جان ميلر-ديويد مور نويسنده
1386/02/05 تاريخ

بحث اصلي اين كتاب پيرامون تأثيرات نام‌هاي تجاري در عرصه كسب و كار مي‌باشد

خلاصه
مؤسسه خدمات فرهنگي رسا موجود در كتابخانه تخصصي سازمان همياري اشتغال مرجع

    چاپ   ارسال براي دوستان

كسب و كار نام‌هاي تجاري

جان ميلر-ديويد مور

ترجمه و نگارش:عطيه بطحايي-پرويز درگي

اين كتاب در 5 بخش اصلي و به گونه‌اي طراحي گرديده كه مخاطبان را گام به گام با اهميت و شيوه‌هاي مديريت نام‌هاي تجاري آشنا ساخته و با ذكر نمونه‌هاي موفق و ناموفق، به كليه پرسش‌هاي مطرح شده براي خوانندگان پاسخ دهد.

بخش اول: معرفي تعاريف و مفاهيم بنيادين مديريت نام‌هاي تجاري

بخش دوم: بررسي شيوه‌هاي تأثير‌گذاري نام‌هاي تجاري و منشأ ارزش آفريني در عرصه رقابت

بخش سوم: بررسي چالش‌هاي استراتژيك نام‌هاي تجاري و رويكردهاي مناسب در پاسخ به تحولات(تولد، چالش، حفظ، تجديد حيات، نام‌گذاري مجدد و اكتساب)

بخش چهارم: بيوگرافي 6 نام تجاري برتر

بخش پنجم: بررسي شيوه‌هاي ارزيابي و سنجش تدثيرات نام تجاري بر عملكرد و سودآوري كسب و كار

 

تصوير جلد كتاب

موجود در كتابخانه تخصصي سازمان همياري اشتغال




بازديد کننده گرامي: با توجه به وظيفه پورتال اشتغال در خصوص اطلاع‌رساني جامع در حوزه‌هاي مختلف مرتبط با اشتغال، مسئولين اين پايگاه اطلاع‌رساني آمادگي دريافت مطالب شما شامل؛ مقالات، گزارش‌ها، کتب،و آدرس ساير پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني مرتبط جهت ارزيابي و ارائه آن با حفظ حقوق مالکيت معنوي مربوطه بر روي سايت پورتال اشتغال را دارند. در صورت تمايل اطلاعات خود را ارسال نماييد.


 

 

پايگاه اطلاع‌رساني اشتغال كارجو، كارفرما

صفحه اصلي    تماس با ما     ارسال اطلاعات    درباره ما    پرسش و پاسخ

كليه حقوق مادي و معنوي اين پايگاه متعلق به  سازمان تجاري سازي فناوري و اشتغال دانش‌‌آموختگان مي باشد

استفاده از اطلاعات با ذكر منبع بلامانع است